חדשות הכלכלה

כתיבת תוכן וקופירייטינג

כתיבת תוכן איכותי ומותאם לאופי אתר האינטרנט, מהווה את אחד הפרמטרים החשובים ביותר לקידומו של אתר האינטרנט ברשימת פלט מנועי החיפוש וכן אחד הדברים החשובים ביותר בהפיכת האתר לאטרקטיבי ואקטואלי מבחינת הגולשים שנכנסים אליו וקוראים בו.                                                                                                            

בניית אתרי וורדפרס

בשנים האחרונות בניית אתרי וורדפרס הפך להיות אחד מהשירותים הנדרשים ביותר בכל הקשור אל בניית אתרים, הסיבה לכך היא רשימת היתרונות הארוכה של פלטפורמת הוורדפרס שיועדה מלכתחילה לבלוגים ועל כן הותאמה לשימוש קל וניהול מהיר של המשתמשים בפלטפורמה זו. בין היתרונות הנוספים שמאפיינים את אתרי הוורדפרס ניתן למנות את היתרונות הבאים:

  • תפעול וניהול קל – קל מאוד לפתוח קטגוריות, להוסיף דפים, פלאגינס, תמונות ועוד. גם לאנשים ללא רקע כלשהו בתכנות או בניית אתרים. לכן, רוב האנשים משלמים לבניית אתר וורדפרס ולאחר מכן מחליטים לנהל אותו בעצמם.
  • קוד פתוח- האדם שבונה את האתר בונה אותו בקוד פתוח ויוכל להיעזר בקטעי קוד מוגמרים בעת הבנייה, כיוון שהקוד הוא חינמי וקהילת הקוד הפתוח מתרחבת מדי שנה, מדובר כאן על דבר כדאי מאוד.
  • אפשרויות רבות- ניתן לבחור תבניות עיצוב רבות, רק חשוב לוודא שהתבנית מותאמת לשפה העברית.
  • בנייה מהירה- בניית האתר נעשית במהירות, אך חשוב מאוד שהיא תיעשה על ידי מקצוען שידע כיצד לבנות את האתר בצורה הידידותית ביותר לניהול עתידי על ידי המשתמש.
  • קידום- אתרי וורדפרס ידידותיים לקידום.
  • עלויות- העלויות נמוכות בהשוואה אל בניית אתרי אינטרנט על פלטפורמות אחרות.

אלו הם רק חלק מאותם יתרונות שגורמים לאנשים רבים לפנות אל מומחים בתחום בניית אתרים בוורדפרס.

כתיבת תכנים- מומחה או לבד?

רוב האנשים סבורים שהם יכולים לכתוב לבד. קרוב לוודאי שדבר זה נכון, כל עוד מדובר על שירה, סיפורת, ברושור שיווקי על החברה או דף פורטפוליו שמספק מידע אודות החברה שלהם. מעט מאוד אנשים מסוגלים לעסוק בכל הקשור אל כתיבת תכנים לאתרי אינטרנט, תכנים מקצועיים שמשלבים התאמה לכללי האופטימיזציה של הקידום וניסוח אטרקטיבי דיו על מנת לעניין את הקוראים. לכן, חלק בלתי נפרד מבניית אתר אינטרנט הוא לשכור את שירותיו של מומחה בתחום כתיבת תוכן שיעזור לאתר האינטרנט של החברה או של העסק לבלוט אל מול המתחרים ולהיות אטרקטיבי מבחינת הקידום.

לסיכום, נכון להיום יש דרישה גדולה מאוד למומחים בתחום בניית אתרי וורדפרס וזאת משום המחיר, הבניה המהירה, ממשק הניהול הידידותי ועוד.

הקלדה