חדשות הכלכלה

רכב שטח מומלץ 2022

אחרי שנתיים פלוס של קורונה, זה באמת מרגיש ששנת 2022 היא שנת הטיולים. חודשי הקיץ והסתיו הם חודשים נהדרים לטיולים ברחבי הארץ, במיוחד אם אתם מתכננים טיול שטח עם טרקטורון או אופנוע. בין שלל רכבי השטח שקיימים כיום, הבחירה ברכב שטח כזה או אחר הופכת הרבה יותר מורכבת. אז מה עדיף בנהיגת שטח ואיזה כלי רכב שטח מומלץ 2022 יתאים לצרכים שלכם בדיוק? קיראו.

טיול מלא אדרנלין

לנהיגה נוחה, חזקה וכזו שממש מרגישים בה את השטח – אופנוע שטח יכול לעשות עבורכם את כל ההבדל בין טיול שטח שגרתי לטיול שכולו אדרנלין. תוהים איזה רכב שטח מומלץ ל2022? אז ככה, אם אתם אנשים של אופנועים, אופנועי השטח של KTM הם משהו שבוודאי כבר שמעתם עליו. הדגמים המומלצים של החברה, דגמי האנדורו, משאירים אבק לאופנועים אחרים. היתרון של אופנוע אנדורו הוא ביציבות ובנוחות שלו ולכן הוא מסוגל להתמודד עם מסלולים מאתגרים בקלות. הדגמים של שנת 2022 כוללים שדרוגים שונים, ומאפשרים רכיבת שטח עם חוויה של נוחות והתאמה מצוינת לכל סגנון רכיבה.

נהיגת שטח בטיחותית

אם אתם יותר טיפוסים של רכיבה על טרקטורון, אתם בוודאי רוצים לדעת איזה טרקטורון הוא רכב שטח מומלץ 2022. קיימים סוגים שונים של טרקטורונים והם נבדלים זה מזה בפרמטרים שונים. כך למשל, טרקטורון ספורטסמן טורינג נחשב לאחד הטרקטורונים המומלצים לנהיגת שטח. לטרקטורון זה יש הגה חשמלי ומערכות מתקדמות שמשנות לגמרי את חוויית הנהיגה בו. תוכלו לנהוג בביטחה בזכות מערכת בקרת הירידות שלו ומערכת בלימה מתקדמת. תוכלו לנהוג בו בשניים, וליהנות יחד מנסיעת שטח שהופכת כל טיול בשטח לחוויה.

איך למצוא את הרכב המתאים?

נהיגת שטח, מעבר להנאה שבה,  צריכה להיות בראש ובראשונה חוויה בטוחה. אל תתפשרו על בטיחות ועל בחירה ברכב שטח מתאים לטיולים, לנסיעות בדרכים לא סלולות שיוכל להבטיח לכם נהיגה מהנה ובטיחותית במיוחד. שפע הדגמים הקיים כיום בשוק הוא רב, ולכן אנשים נוטים לבחור רכבי שטח שאינם מתאימים. בין אם אתם טיפוסים של אופנוע או חובבי נהיגת טרקטורון, ביחרו את רכב השטח שמתאים עבורכם. התייעצו עם מי שמתמצא ברכבי שטח על מנת למצוא רכב שטח מומלץ 2022 במידה ואתם לא לגמרי מתמצאים בנושא. זיכרו כי נהיגת שטח יכולה להיות מסוכנת מאוד במידה והיא מתבצעת במקומות לא אידיאלים לטיול ובנהיגה בכלי רכב שאינם מותאמים לסוג זה של נהיגה.

תמיד כדאי להתייעץ עם מי שיש לו כבר רכב שטח בין אם טרקטורון או אופנוע, ולשמוע ממנו מה ההמלצה שלו לרכישת רכב שטח, בנוסף תמיד תוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע מהתחום שידעו למכור לכם רכב שטח אמין, בטיחותי וכזה שכל נהיגה בו היא חווייה אמיתית.

אדם נוהג ברכב