חדשות הכלכלה

קנייה נכונה של שולחן סלון

החלטתם לרכוש שולחן סלון חדש לבית? מתלבטים במה לבחור? אם כן, תוכלו למצוא מבחר של שולחנות סלון, המוצעים על ידי חנויות הרהיטים המתמחות בכך, שולחנות בשלל של עיצובים, סגנונות וגדלים. לשולחן הסלון יש שני תפקידים: הוא אמור לשמש כמעין אלמנט עיצובי, שתורם למרחב ומוסיף לאווירה שבו, אך בו זמנית עליו להיות פונקציונאלי ולשרת את בני הבית, היושבים בסלון, בצורה הטובה ביותר.                                                                                                                                                                              

כיצד בוחרים שולחן סלון חדש? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם:

  • גודל השולחן – אפשר למצוא שולחנות סלון בגדלים שונים. ישנם שולחנות גדולים וישנם שולחנות קטנים. כשמחפשים שולחן סלון חדש חשוב לבדוק תחילה את השטח, את גודל הסלון וגודל המקום שבו מעוניינים להניח את השולחן ובהתאם לחפש שולחן שתואם את הגדלים האלה. חשוב שניתן יהיה לזוז סביב השולחן בנוחות, שלא יהיה צפוף מדי בסלון, אך גם חשוב שהשולחן יהיה מספיק גדול כדי לאפשר להניח עליו פריטים וכלים שונים, כשמגישים אותם לשולחן.
  • הסגנון העיצובי – את שולחנות הסלון אפשר למצוא היום בשלל של עיצובים. אם בעבר שולחן סלון היה צר וארוך, הרי שכיום ישנם שולחנות סלון מרובעים, עגולים ובצורות נוספות. השולחן בסלון יכול לתרום לא מעט לסגנון הכללי של הסלון עצמו והמרחב כולו. חשוב לבחור סגנון עיצובי שתואם את האלמנטים האחרים בבית, את הרהיטים שבסלון, וחשוב גם שהוא ישתלב לצידם באופן הרמוני ונכון. אם מרבית הרהיטים בבית מעוצבים בסגנון כפרי, כדאי לבחור שולחן המעוצב גם הוא בסגנון זהה. הוא לא מוכרח להיות באותו הצבע, אולם כן כדאי להקפיד שהשפה העיצובית שלו תהיה זהה לשפה העיצובית הכללית בבית.
  • האיכות – חשוב לבחור שולחן סלון העשוי מחומרי גלם איכותיים. שולחן שיוכל לשרת את בני הבית במשך שנים רבות, שולחן עמיד וחזק. הקפדה על איכות השולחן תאפשר לכם ליהנות ממנו למשך זמן רב ומבלי שתצטרכו לרכוש שולחן חדש בכל כמה שנים. כדי לאתר שולחן איכותי, פנו לחנויות המתמחות בממכר שולחנות סלון והתייעצו עם צוות החנות. בקשו לבחון כמה אפשרויות שונות, ובחרו מהן את האיכותית ביותר.
  • מחיר – שולחנות הסלון מוצעים כיום בטווח רחב מאד של מחירים. מחיר השולחן נקבע בהתאם לאיכותו, לחומרים שמהם הוא עשוי וגם בהתאם לגודל שלו. מומלץ לבצע סקר שוק מקדים, לבחון כמה סוגים שונים של שולחנות סלון, לבדוק פרמטרים משותפים, כמו גודל, איכות וסגנון ובהתאם לקבל את ההחלטה. לעיתים ישנם מבצעים מיוחדים וגם הנחות שיכולות להוזיל את עלות הסלון באופן משמעותי ולהפוך את הרכישה למשתלמת יותר.
סלון