חדשות הכלכלה

קורס אימון – כדאי או לא כדאי?

בשנים האחרונות בוחרים רבים במסלול של אימון אישי במקום פנייה לפסיכולוג, למשל. האימון האישי, וכפי שניתן להסיק משמו, נעשה באופן אישי וישיר אל מול המטופל ובעזרתו של מאמן מקצועי, בעל הכשרה מתאימה, מספק כלים חשובים שבהם ניתן להשתמש, כלים שעוזרים להתמודד עם מכשולים שונים במהלך הדרך, ובעיקר גם עם לא מעט אתגרים. קורס אימון הוא הזדמנות לכל מי שמעוניין לעסוק בתחום ולהעביר את הידע שצבר ואת המיומנויות שפיתח הלאה. קורס אמון מוצע כיום על ידי מסגרות שונות, המתמחות בכך, והוא מתאים לנשים ולגברים הרואים בכך שליחות ומעוניינים להשתלב בתחום באופן מעשי.                                                                                                                                                             

למי זה מתאים

מי שבוחר במסלול של קורס אימון לא מוכרח להיות בעל ניסיון בטיפול או באימון אישי. קורס אמון מתאים לנשים ולגברים כאחד, המעוניינים לקחת חלק בתחום ולסייע לכל מי שפונה אליהם, מי שחש תקיעות בחיים או קושי להתמודד ולהתגבר על קשיים ומכשולים שונים. קורס זה מוצע על ידי מכללות, אוניברסיטאות וגם בתי ספר, המתמחים באימון, ומעבירים אותו מאמנים מקצועיים ומטפלים בעלי ניסיון של שנים. הקורס מספק מגוון רחב של כלים ועוזר לפתח את כל המיומנויות הנדרשות ממי שרוצה לעסוק בתחום באופן מקצועי והוא, ללא ספק, אפשרות נפלאה גם למי שרוצה לבצע הסבה מקצועית ולעזוב את המקצוע שבו הוא עוסק כיום. השתתפות בקורס שכזה חושפת את התלמידים אל עולם מרתק, אל תחום טיפולי מיוחד במינו, תחום שיכול לסייע בתחומים שונים בחיים ולעזור למטופלים באופן משמעותי.

היתרונות שבקורס

מי שבוחר באפשרות של קורס אימון רוכש מקצוע שבו הוא יכול לעסוק באופן עצמאי או כחלק ממסגרת קיימת. לקורס יתרונות רבים. מעבר לעובדה שניתן לקבל כלים חשובים וללמוד כיצד לעזור למטופלים ולהתנהל מולם, קורס אמון מספק גם לתלמידים עצמם כלים שונים שבהם יוכלו להשתמש כשהם נתקלים באתגרים אישיים וקשיים בחיי היום יום שלהם. ההשתתפות בקורס עוזרת גם לתלמידים הלוקחים בו חלק ורואים את עצמם כמאמנים מקצועיים בעתיד ולכן היא מהווה גם אפשרות נפלאה למי שרוצה ללמוד כיצד להתנהל נכון ולא רק כיצד לטפל נכון. קורס אימון הוא קורס מקצועי, ובהנחה כמובן שפונים אל המסגרת הלימודית המתאימה שמעבירה אותו. בתום הלימודים מקבלים תעודה וגם סל שלם של כלים חשובים, הנדרשים לכל מאמן.

קורס אמון הוא הזדמנות להיחשף אל התחום וללמוד אותו לעומק כדי לעסוק בו בהמשך!

הרצאה