חדשות הכלכלה

פיתוח אפליקציות לסמרטפונים

הביקוש הרב לאפליקציות, גרם לדור חדש של פיתוח אפליקציות לאיפון. כיום, ישנו היצע גדול בשוק, דבר, שדווקא יכול להקשות עלינו על בחירה של אנשי מקצוע שיתאימו לפיתוח האפליקציות עבור הסמרטפונים בכלל. כאשר אנו בוחרים מפתחי אפליקציות, חשוב לבדוק את הרקע שלהם והניסיון של מפתחי אפליקציות אלה. יש לברר, אם מדובר במפתח אפליקציות שרק עבר קורס מזורז או האם מדובר במהנדס תוכנה.                                                                                                                                                                                                          

האיפון, הוא ללא ספק המכשיר הנייד הפופולרי ביותר בעולם. ההצלחה של מכשיר זה, נובעת מחנות האפליקציות שהפכה להיות מבוקשת ואפשרה להרבה מפתחים לעסוק בתחום של פיתוח אפליקציות לאיפון. ישנם משתמשי אפליקציות, המורידים את האפליקציות השונות מחנויות האפליקציות שעל חלק מהן הם משלמים מחיר נמוך וישנן אפליקציות הניתנות להורדה בחינם.

אנו חיים בעידן האפליקציות

ישנו שילוב נהדר של אפליקציות כמו פרסומות שעוזרות לתדמית של עסקים רבים. פיתוח האפליקציות לסמרטפונים השונים כמו למשל פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, הינה דרך מצוינת לאנשים בעלי מוח יצירתי שיכולים לחשוב על משחק או שירות שיכול למשוך הרבה אנשים. אם תחשבו על ההון שתוכלו לייצר, רק אם חלק קטן מהאוכלוסייה בעולם כולו, ירכשו את האפליקציה בדולר אחד.. יש לציין, כי פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, יהיה שונה מאשר פיתוח האפליקציות עבור מכשירי איפון, היות ושתי האפליקציות שונות מהפיתוח למערכת ווינדוס.

ישנה שאיפה גדולה של כל חברות האפליקציה, לפתח את האפליקציות לכל המערכות. יש צורך רב במפתחי אפליקציות שיהיו מקצועיים ובעלי ידע וניסיון רב בתחום זה. ישנם נתונים, המראים כי יש יותר מ- 675,000 אפליקציות שהן זמינות למערכת האנדרואיד ונתונים אילו, גדלים מדי שנה. תכנון מראש של כל ההליך של פיתוח האפליקציות לסמרטפונים, מקל על עבודת ההפצה של האפליקציות. ככל שהאפליקציה תהיה צבעונית יותר, מושכת אך יחד עם זאת, פשוטה יותר, קהל היעד יהיה רב יותר.

אפליקציות למערכת האנדרואיד

אנדרואיד, הינה מערכת הפעלה המיועדת למכשירים ניידים ומבוססת על LINUX. שפת התוכנה של פיתוח האפליקציות עבור מערכת האנדרואיד, הינה JAVA. מערכת הפעלה זו, פותחה באמצעות חברת סטארט אפ קטנה וכיום, מי שרכש את החברה הוא ענק האינטרנט- גוגל. מערכת האנדרואיד, היא המערכת הנמכרת ביותר בעולם בתחום הסמרטפונים וישנם הרבה מתכנתים שכותבים ומפתחים אפליקציות חדשות מדי שנה עבור מערכת זו.

יש לציין, כי עולם האפליקציות עבור הסמרטפונים, הפך להיות מאוד מורכב ומכיל מגוון רב של מערכות הפעלה.

אפליקציות