חדשות הכלכלה

מוניות בקריית שמונה: יתרונות הנסיעה במונית

מי מאיתנו לא נסע אי פעם במונית? כל אחד מאיתנו נסע במונית לפחות פעם אחת בחייו. בשנים האחרונות רואים עלייה משמעותית בשימוש במוניות ולא רק לצורך נסיעות ממקום למקום אלא גם לטובת העברת מטען, דואר, חפצים אישיים וכדומה.

נסיעה במונית אינה נחשבת לדבר שניתן לעשות על בסיס יום יומי, הנסיעה נחשבת יקרה לעומת האופציות האחרות כגון אוטובוס, נסיעה שיתופית וכדומה. כמו כן, לעיתים נרצה נסיעה שקטה בלי לשמוע את תוכנית הרדיו המועדפות על הנהג. אז בכל זאת? מהן יתרונות הנסיעה במונית שעושה אותה לחוויה מהנה כל כך? איך נסיעה מהצפון בקריית שמונה עד המרכז או הדרום יכולה להיות כל כך נעימה?  להלן מספר יתרונות נסיעה במונית שיעשו לכם קצת סדר.

  1. נוחות שלא ניתן להחליף – כאשר נוהגים ברכב פרטי הראש כל הזמן צריך להיות דרוך וקשוב לדרך ולנוסעים ברכב עצמו. נסיעה במונית מבטיחה לנו נסיעה רגועה. הנהג הוא זה שאחראי על הנסיעה, הוא מתכנן את הדרך, הוא זה שצריך להיות קשוב לנסיעה. על הנוסע לשב ולהירגע מהנסיעה.

כך נסיעות ארוכות מהצפון ועד הדרום יכולות לעבור בצורה מהירה עם מינימום קושי.

  1. חסכון בזמן – כאשר אנו מתכננים נסיעה ארוכה עם הרכב הפרטי עלינו לתכנן כל פרט החל משעת היציאה, הפסקות בדרך, מסלול מהיר, מצב פקקים וכדומה. נסיעה במונית עם נהג שמכיר את המסלול והדרך מבטיחה נסיעה מהירה שחוסכת זמן.
    כך למשל, אם מתוכננת נסיעה מהצפון מומלץ להיעזר במוניות בקריית שמונה המכירות את האזור, את הכבישים והמסלולים הטובים ביותר וכן, יכולות לתכנן מסלול מהיר ככל שניתן.
  2. פרטיות – הנסיעה במונית, במיוחד כאשר עושים נסיעות ארוכות, יכולה לתת תחושה של פרטיות. בזמן הנסיעה הנוסע יכול להרגיש הכי נעים עם עצמו, הוא יכול לנמנם בזמן הנסיעה, ניתן לעבוד במהלך הנסיעה ולבש מהנהג להנמיך את הרדיו, ניתן לקרוא ספר מעניין ובאופן כללי לקבל פרטיות מלאה במהלך הנסיעה.
  3. הגעה ליעד מדויק – בעוד שנסיעה ברכב פרטי או באוטובוס מחייבים אותנו לדעת בדיוק היכן היעד שלנו והאם יש חניה מסודרת לרכב עם סיום הנסיעה. הנסיעה במונית "חוסכת" מאיתנו את הפרטים האלו. נהג המונית יביא אתכם ליעד המדויק שביקשתם בדיוק בנקודה שביקשתם.
    בין אם מדובר על יעדים מרוחקים בצפון או בפריפריה או עיירות קטנות באזורים מרוחקים, נהגי מונית יכולו לתת לכם פתרון לבקשה שלכם.

ישנם יתרונות רבים נוספים לשימוש במוניות על פני רכבים פרטים או אוטובוסים אך אלו היתרונות הבולטים ביותר. חשוב לזכור כי העבודות הרבות המתבצעות, חידוש תשתיות, הוספת כבישים בפרויקטים של התחדשות עירונית רק מגבירים את הביקוש בשימוש במוניות.

היום בישראל יש בערך מונית אחת ל-350 נוסעים, מדובר על נהגי מוניות העובדים מסביב לשעות באופן עצמאי או מאורגן כאשר המספר הזה הולך לעלות עם הביקוש העולה גם כן.