חדשות הכלכלה

מודעות עצמית כדרך להגשמת חלומותינו

לכל אחד ישנם חלומות הממלאים את ליבו, אך פעמים רבות חלומות אלה מגורשים ומסולקים מתוך חשש לנסות ולהגשימם, חשש של אדם לעמוד ולהתעמת עם חולשותיו ובעיקר- החשש שלא להצליח- להכשל. על מנת למצוא את הדרך בה חלומותינו יבואו בסופו של דבר לידי מימוש, עלינו קודם כל לדעת מי אנחנו. מודעות עצמית היא הסתכלות על עצמנו ולתוך עצמנו בעיניים פקוחות וללא פילטרים. כאשר נדע מי אנחנו, מה אנחנו, מהן יכולותינו וחוזקותינו אותן נוכל לתרום לעולם וגם מהן חולשותינו, עימן נתמודד טוב יותר בשיתוף אחרים, ללא ספק נחוש כי דברים משתחררים, תקיעות שאולי חשנו מתפרקת לאט לאט ושהשמים הם הגבול.                                                                                                                    

לקבל את עצמנו כמו שאנחנו

מודעות עצמית גבוהה יותר מביאה עימה באופן אוטומטי גם דימוי עצמי גבוה יותר. ההכרה שלנו כשלם על כל מה שיש או יש פחות היא הכרחית להתקדמות. התמקדות רק בחסרונות ובחולשות מרפה את ידינו עוד בטרם הפשלנו שרוולים והתחלנו להתקדם אל עבר המטרה. מנגד הכרה רק בחוזקות שלנו ללא לקיחה בחשבון של החולשות ומציאת דרך להתמודדות עימן תביא עימה אכזבות כי המטרה לא הושגה או שתגיע שחיקה בגלל סחיטת הכוחות עד תום. ידיעה ברורה מי אנחנו, קבלת עצמנו כמו שאנחנו ואהבה לעצמנו תפנה בנו מקום רב לפעולה, תסייע לנו להכיר אנשים שיהיו לנו לעזר, תפנה בנו מקום לקבל ולהכיל אחרים. אדם בעל דימוי עצמי שאינו גבוה חש מנותק מאחרים, חש שדברים עימם הוא נאלץ להתמודד פוקדים רק אותו וחש בודד בעולם. ללא ספק תחושות אלה אינן מסייעות להתקדם ואף גורמות לאדם להדרדר במורד.

לקבל כלים באמצעות סדנאות

היום ישנן סדנאות רבות המועברות בכל רחבי הארץ. סדנאות אלה הן דרך נפלאה לחוש קודם כל שאינכם לבד, שהתחושות והמחשבות העוברות בכם הן מנת חלקם של אנשים רבים. בסדנאות תתוודעו לדרכים פשוטות ולתרגילים שיעזרו לכם להביא את עצמכם למקום גבוה יותר. תרגול אינו חשוב רק בעבודה על גופנו. גם הצד המנטלי והרגשי זקוק לתרגולים. אותן סדנאות מועברות בשיטות שונות ושמות דגשים על נקודות אחרות אך המטרה בכולן היא זהה: לגרום להיפתחות המשתתף כלפי עצמו קודם כל וכפועל יוצא מכך גם לסובבים אותו ולפרוץ קדימה אל המקומות אליהם הוא רוצה להגיע בכל תחומי החיים.

נדל"ן בארצות הברית