חדשות הכלכלה

חשוב לקרוא – כל מי שמחפש שירותי סובלימציה

אם אתם מחפשים שירותי סובלימציה, בטרם תבררו איפה תוכלו להשיג שירותי סובלימציה, חשוב שתקראו ותלמדו קודם מהי בכלל שיטת הסובלימציה.

ובכן, סובלימציה היא הדפסה על חומרים כאשר בהדפסות סובלימציה יש גרפיקה שמועברת בצבע מלא – הדפס דיגיטלית, על גבי פריטים בציפוי פולימר סובלימציה ייחודי. הדפסה זו היא באיכות פוטו גבוהה ועמידה ביותר.

בתהליך נעשית העברה של  תמונה או טקסט שאתם בוחרים על גבי מוצרים שונים בציפוי סובלימציה.

קודם כל בוחרים עיצוב של את הגרפיקה בתוכנת מחשב. צריך להתחשב בגודל ההדפס לפי גודל הפריט עליו תתבצע ההדפסה ולמאפייני הגרפיקה. לאחר שבוחרים עיצוב, מדפיסים אותו במדפסת סובלימציה , במדפסת זו נעשה שימוש אך ורק בדיו סובלימציה, כמו כן משתמשים בנייר סובלימציה.

לאחר שהודפסה הגרפיקה, מניחים את ההדפסה על פני הפריט, ואז אלה מועברים אל מכבש חם. בעוד נייר ההדפס ממקום על פני המוצר במיקום המדויק, המכבש עושה את פעולתו ובחום המכבש, מולקולות הצבע של ההדפסה מועברות אל ציפוי הפולימר שעל הפריט ונקשרות בו. כך למעשה מועברת ההדפסה אל הפריט.

בסיום העבודה, הגרפיקה המודפסת כאילו מוטמעת בפריט. לא ניתן לחוש בהדפסה על ידי מגע, בכלל לא נראה ולא מרגיש שישנה שכבת הדפס, ולמעשה אין. הדפסות סובלימציה הנן עמידות ביותר בפני בלאי ושחיקה. ניתן לבצע את ההדפסה על חומרים שונים, ונפרט אותם בהמשך.

איפה תוכלו להשיג שירותי סובלימציה

ישנן כל מיני חברות המספקות שירותי סובלימציה. חיפוש מהיר בגוגל יעלה לכם תוצאות רבות מבניהן תוכלו לבחור.

דעו כי אפשר להדפיס על מגוון פריטים מזכוכית, מעץ, מחרס וגם מחומרים פלסטיים מתאימים. אפשר ליישם כל רעיון עיצובי ולייצר פריטים מעוצבים ויפים באיכות גבוהה.

בנוסף לכך, אפשר לבצע הדפסת סובלימציה על פריטים העשויים מתכות שונות, כשהמתכת הנפוצה ביותר לשימוש בסובלימציה היא אלומיניום.

איפה תוכלו להשיג שירותי סובלימציה על עץ

בתהליך הסובלימציה על חומר גלם עץ נעשה שימוש בצבע ייעודי ומיוחד אשר מחומם לטמפ' גבוהה, ואז צבע זה ישר מנוזל לגז. הצבע המיוחד עבור אל העץ. את הפריט העשוי מעץ מצפים כמובן בפולימר המיוחד כך שיהיה אפשר לבצע את ההעברה של ההדפס עליו.

הדפסת הסובלימציה אינה מזיקה כלל וכן לא פוגעת בטקסטורה ובמאפיינים הטבעיים של העץ כחומר הגלם. עץ נחשב כחומר גלם מצוין עבור הדפסות סובלימציה ואכן ניתן להדפיס על מוצרים שונים העשויים מעץ, ולייצר פריטים מופלאים.

סובלימציה