חדשות הכלכלה

זקוקים לשירותיו של בלש פרטי? כך תבחרו את המתאים לכם

ישנם לא מעט בלשים פרטיים, המציעים את שירותיהם לקהל הרחב ומסיבות שונות. אם אתם זקוקים לשירותיו של בלש פרטי, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא את המתאים ביותר וגם כמה נקודות חשובות, שכדאי לכם להתייחס אליהן במסגרת הבחירה:                                                                                                                                            

  1. הכשרה מתאימה – בלש פרטי נדרש לעבור הכשרה מתאימה וקורסים רלוונטיים. לפני שאתם פונים אליו ונעזרים בשירותיו, חשוב שתוודאו שהוא אכן בעל תעודות מתאימות. בדקו מולו האם עבר את ההכשרה הנדרשת לתפקיד והיכן הוא רכש אותה. במקביל, וודאו שלבלש שבחרתם יש רישיון עסק בחקירות, רישיון מיוחד הניתן לבלשים מטעמו של משרד המשפטים.

  1. ניסיון בתחום – לא משנה מהי הסיבה לשמה אתם זקוקים לשירותיו של בלש, חשוב שיהיה זה בעל מקצוע עם ניסיון בתחום. במסגרתם חיפושכם אחר בלש פרטי מתאים, בדקו מולו כמה שנים הוא עובד בתחום, באילו סוגים של עבודה הוא מתמחה, האם יש לו ניסיון בסוג השירות שאתם זקוקים לו וכדומה.

  1. קבלת המלצות וחוות דעת – אם אתם מתלבטים לאיזה בלש פרטי לפנות, בדקו זאת מול חברים קרובים או בני משפחה, שידוע לכם שנעזרו בעבר בשירותיו של בעל מקצוע כזה. שאלו אותם האם היו מרוצים מהשירות שניתן להם, מהיחס, וכמובן גם מהתוצאות. חפשו גם מידע עליו באינטרנט, היכנסו לאתר שלו, המשמש ככרטיס ביקור לכל דבר וקראו מה כתבו לקוחותיו ומהן חוות הדעת שהתפרסמו עליו.

  1. עלות השירות – שירותיו של בלש פרטי יעלו לכם סכום כסף מסוים. לפני שאתם בוחרים אותו, בדקו מולו כמה צפוי לעלות השירות ומה הוא כולל. בין אם מדובר בבלש פרטי לצורך איתור רכוש או נכסים, בין אם מדובר בבלש לביצוע האזנות סתר מכל סיבה שהיא, חשוב שתדעו כמה צפוי לעלות השירות מבעוד מועד כדי למנוע אי הבנות.

  1. כימיה טובה – חשוב שהבלש שאתם בוחרים להיעזר בשירותיו יבין אתכם, את הצרכים שלכם וגם את הסיבות שבגינן פניתם אליו. חשוב שהוא יהיה אמפתי וקשוב אליכם. בלש פרטי שמתקשר נכון וגם יוצר קשר טוב עם לקוחותיו הוא כזה שכדאי לבחור בו, וזאת כמובן לצד פרמטרים חשובים אחרים.
חקירה על שותף עסקי