חדשות הכלכלה

הקמת מועדון לקוחות לעסק שלך

כולנו רוצים להיות חלק מקבוצה

אנשים רבים אוהבים לפעול לבד, לעבוד לבד ואפילו לבלות לבד. למרות כל אלו, כל אחד מאתנו רוצה להיות חלק מקבוצה, כל אחד רוצה להשתייך למשהו גדול יותר והדבר יכול להתבטא לא רק בחיי החברה הגשמיים אלא גם בקבוצות ברשתות החברתיות או בהצטרפות לקבוצות רוחניות מסוימות כמו למשל אמונה בהשקפת עולם מסוימת או דת. בדיוק על עקרון זה חברות הבגדים והאהובות עליכם, מקומות הבילוי המועדפים ומסעדות טעימות מציעות לכם בכל פעם שאתם נמצאים אצלם להצטרף למועדון הלקוחות שלהם. אפילו בסופר מרקט אפשר להצטרף למועדון לקוחות והעסק שלכם יכול להרוויח מזה המון.

הקמת מועדון לקוחות לעסק שלך 

  • הקמת מועדון לקוחות לעסק שלך היא צעד חשוב מאוד בדרך לקידום העסק. הקידום מתבצע בכמה רבדים וכולם יוצאים מורווחים, גם אתם וגם הלקוחות. חשוב מאוד לדעת כיצד לתכנן את מועדון הלקוחות הבא שלך: האם ייגבו דמי הרשמה? האם יהיה תשלום חודשי? מה יהיו תדירות המבצעים והאם יהיו מבצעים קבועים רק לחברי מועדון? ועוד שאלו תרבות נוספות.
  • כרטיס מועדון לקוחות, מעבר להיותו כרטיס של מותג שאנחנו אוהבים שיכול להיות חברת בגדים או מסעדה, נמצא אצלנו תמיד בארנק ומהווה פרסומת ניידת, מספק ללקוחות שלכם מבצעים שוטפים ומשתנים והתרגשות בכל פעם שהם יקבלו מבצע כהודעה לטלפון הנייד. חשוב מאוד לקבוע כיצד יישלחו המבצעים והעדכונים לחברי המועדון כיוון שיש דרכים שיכולות להיות לא חוקיות כמו למשל הודעות ספאם אחרי שביקשו להפסיק.
  • הכרטיס אמנם מספק הנחות לחברי המועדון אך בסופו של דבר מדובר על לקוחות שיחזרו שוב ושוב. יותר קל לאנשים לחזור לקנות במקום מסוים מאשר לקנות במקום חדש בעיקר כשיש משהו שהם כבר מכירים ויש להם הנחה. העובדה שיש הנחה יכולה לסייע במחשבה לאנשים רבים להשתכנע ולקנות אצלכם ואתם בתור עסק צריכים להיות אטרקטיביים עבורם.

אל תשכחו לעצב כרטיס

ככל שהכרטיס של מועדון הלקוחות שלכם יהיה מעוצב יותר כך הוא ימשוך תשומת לב רבה יותר גם מהלקוח שכבר רכש אותו וגם מאנשים אחרים, יהווה פרסומת טובה יותר והרבה פחות סיכוי שיום אחד הוא ייזרק. חשוב להשקיע בעיצוב ולמתג אותו לפי העסק וכמובן להכיל בו את כל הפרטים, סניפים וטלפונים.

מועדון לקוחות לעסקים