חדשות הכלכלה

הקדמה כבר כאן – יעול העסק לטובת נוחות טכנולוגית

למרות שאנו חיים בתקופה המודרנית, יש עדיין עסקים שמתנהלים כמו לפני עשר, עשרים ואפילו שלושים שנה. החשש מפני הכנסת טכנולוגיות מודרניות עשוי לגרום לעסק להתנהל בצורה פחות טובה, יותר איטית והרבה פעמים – גם פחות רווחית. אם יש לכם עסק ואתם רוצים לקחת אותו לכיוון טוב יותר, מתקדם יותר ומוצלח יותר, זכרו שהקדמה כבר כאן. שימו לב כיצד ייעול העסק לטובת נוחות טכנולוגית יעזור לכם מאוד.

קופה רושמת מתקדמת

אם בעסק שלכם אתם מתנהלים עם קופה מיושנת, לא חכמה ולא מתאימה לעולם המחשבים, ביכולתכם לשנות את התמונה. בעידן המודרני, בו המחשבים שולטים גם בעולם הקופות הרושמות, אל תתפשרו. בחרו קופה רושמת ממוחשבת ותיהנו מכל היתרונות. באמצעות קופה שכזאת תוכלו לנהל יותר טוב את תזרים המזומנים. באמצעות קופה כזאת, תוכלו לשלוף באופן פשוט וקל את כל הדוחות של העסק. תוכלו בקלות לגשת למודול המלאי, לבדוק האם יש צורך להזמין מלאי, לא תצטרכו לעבוד קשה בספירת המלאי התקופתית.

שעון נוכחות שחוסך לכם זמן

עוד חידוש טכנולוגי שיוכל לייעל לכם את העסק בקלות הינו שעון נוכחות המבוסס על טכנולוגיה חדישה. שעוני נוכחות חדישים יכולים להיות משולבים בקופה רושמת ממוחשבת, כך שאם אתם קונים קופה חדישה, וודאו כי מוטמע בתוכה שעון נוכחות המתאים לצורכיכם. שעון כזה יכול להעביר את נתוני הנוכחות ישירות לתוך מערכת הנהלת החשבונות ותמיד אפשר לדעת את כל הנתונים לגבי כוח אדם, מי מגיע בזמן, מי מאחר, מתי כל יוצא להפסקות, מהו ניצול החופשות.

שיפור בסדר ובארגון

אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, מאפשרים לייעל את העסק, לשפר אותו מבחינת סדר וארגון, נוחות ללקוחות וגם לבעלים. יש לכם עסק עם כמה נקודות מכירה? ניתן לעשות שימוש במערכת טכנולוגית חדישה המאפשרת לעדכן את המוכרים או אנשי השיווק בהודעות חשובות לדאוג לסנכרון מלא בין כל הנקודות. ניתן להשיג גישה למחירונים מתוחכמים, כאשר ניתן במקביל לתמחר מוצרים שונים, ללקוחות שונים. למשל, קופה ממוחשבת המשולבת עם תוכנה מתאימה תוכל לדעת מתי מדובר בלקוח מזדמן ומתי מדובר בלקוח קבוע או לקוח גדול, שזכאי להנחה ולמחירון מיוחד.

בבסיס נתונים ממוחשב ניתן בקלות לארגן מועדוני לקוחות ולהציע ללקוחות הצעות שיווקיות. כאשר עושים שימוש במערכת מחשב ותוכנות ארגוניות, מקטינים את הטעויות, מייעלים תהליכי עבודה, משיגים יותר שליטה ובקרה. כך ניתן למנוע תורים מיותרים בקופות, כך ניתן לקבל מידע מלא מכל נקודות המכירה, כך מעניקים לעסק חזות חדשנית, טכנולוגית ואיכותית.

קדמה טכנולוגית