חדשות הכלכלה

בית מלון בנתניה – ההנאה הקסומה

אם אתם מעוניינים לצאת לנופש מהנה באחד מהמקומות היפים במדינת ישראל ולשלם מחיר סביר, בוודאי תשמחו לשמוע על נתניה ועל האפשרויות הנפלאות הטמונות בה.                  

לכו בעקבות התיירים

בשנים האחרונות אנו עדים לגל תיירים גדול שמציף את אותם בתי מלון בנתניה שממוקמים ברצועת החוף, בקרבת בתי קפה, מסעדות, הטיילת ואטרקציות נוספות. הסיבה לכך היא שהתיירים הצרפתיים הבינו את מה שאנחנו הישראלים עדיין "מעכלים", נתניה על מלונותיה והאטרקציות סביבה מאפשרת נופש מהנה ולעיתים מוזל יותר מאשר העיר תל אביב, אך עדיין מצליחה לספק לכל נופשיה את כל הפרמטרים המרכיבים  נופש מוצלח. הטיפ הראשון אותו אנו מעוניינים לספק לכם הוא "לכו בעקבות התיירים", הם יודעים מה טוב להם והם לא יבחרו בשום דבר שהוא פחות מטוב מאוד. אם אותו בית מלון בנתניה טוב לאירופאי הממוצע, קרוב לוודאי שהוא יהיה טוב גם לישראלי הפדנט ביותר.

בתי מלון בנתניה- חוויה שאין שנייה לה

לפני שנים הבינו יזמים רבים את הפוטנציאל הטמון בעיר נתניה וכפועל יוצא החלה בנייה של בתי המלון בעיר. המוני נופשים מהארץ וממדינות מחוץ לארץ, מבטיחים לעצמם חופשה חלומית בעיר נתניה ומקפידים לבצע הזמנת חדר במלון מבעוד מועד. בתי מלון בנתניה מאוכלסים עד אפס מקום בעונות השיא ולכן חשוב לשריין חדרים מראש.

בתי מלון ומה עוד?

אם אתם סבורים שעד כה נכתב על התיירים שמגיעים לבתי מלון שונים בנתניה ועל כך שלא שיווקו את נתניה כהלכה ואתם מעוניינים לדעת מה בשורה התחתונה יש לאותו בתי מלון בנתניה להציע לכם, קראו את השורות הבאות:

  • מיקום- המיקום של נתניה אידיאלי. היא קרובה לכל מקום וניתן להגיע ממנה ברבע שעה עד עשרים דקות לתל אביב, תוך חמש עד עשר דקות לחדרה ותוך חצי שעה עד ארבעים דקות לחיפה. קל להגיע אליה וקל לצאת ממנה מבחינת כבישי גישה. נתניה ממוקמת בשרון על קו החוף.
  • אטרקציות על החוף- אי אפשר להתעלם מהחוף הנפלא של נתניה. חוף עם טיילת, מעלית שקופה ומיוחדת שתסיע אתכם ישירות לים, מסעדות ובתי קפה.
  • בתי מלון- לכל אחד יהיה קל מאוד למצוא בית מלון בנתניה וזאת משום שנתניה מציעה היצע גדול של בתי מלון בכל מיני דרגות אירוח.

לסיכום, נתניה היא עיר אידיאלית לנופש. היא מציעה הכל מהכל ובשנים האחרונות ישראלים רבים חוברים לתיירים ומזמינים את הנופש השנתי שלהם בנתניה.

חופשה