חדשות הכלכלה

בינה עסקית לניהול שיווק ומכירות

ניהול השיווק והמכירות בבית העסק המודרני, מחייב את מנהלי המכירות והשיווק, להסתייע בכלי תוכנה מתקדמים המאפשרים מעקב דינמי אחר מחזור המכירות בבית העסק, וכפועל יוצא מכך, מאפשרים את הגדלת רווחי העסק באמצעות הגדרת יעדים וניתוח נתוני מכירה כאלו ואחרים.                                                          

כיום, אחת מהמערכות המתקדמות ביותר לניהול מערכי השיווק והמכירות בבית העסק המודרני, היא מערכת BI הידועה גם בשם בינה עסקית. מערכת זו משלבת בתוכה מספר רב של כלי ניהול המסייעים לכל ארגון, חברה ובית עסק, לפעול לטובת הגדלת הרווחיות. בין יתר מערכות תוכנה של בינה עסקית למטרות ניהול השיווק והמכירות, תמצאו את מערכת BI של qlik-view. מערכת זו מעמידה לרשות העושים בה שימוש מגוון רחב של יתרונות פונקציונאליים בכל הנוגע לניהול מערך השיווק והמכירות, ובין יתרונותיה הבולטים תמצאו: הצלבת נתוני מידע אודות מחזור המכירות בהתאם לתקופות זמן שונות, לרבות, מחזור עונתי, דירוג מוצרים ושירותים בהתאם ליכולות השיווק והמכירה שלהם, מעקב אחר תוצאות השיווק והמכירה בזמן אמת, הנפקת דוחות בהתאם לאסטרטגיית השיווק והמכירה של החברה, הארגון או בית העסק, ועוד מגוון רחב של יתרונות המשפרים באופן אופטימאלי את כל ההיבטים הנלווים להליכי השיווק והמכירה בבית העסק.

מערכת ה-BI המתקדמת של qlikview מעניקה למנהלי השיווק והמכירות בארגון, בבית העסק או בחברה, מגוון רחב של נתונים בזמן אמת אודות מחזור המכירות, וכפועל יוצא מכך, היא מאפשרת למנהלי השיווק והמכירות לתרגם את המידע לידע ובכך להוביל מהלכי שיווק ומכירה המותאמים לניתוח ממצאי המכירות והנתונים השונים. בין יתר התובנות אליהן ניתן להגיע באמצעות המערכת המתקדמת תמצאו: תחזיות מתגלגלות אודות מכירות העסק בהתאם לעונות השנה ותקופות זמן מוגדרות, אזורי השקעה מועדפים ברמה הרשתית, רווחים צפויים מעסקאות עתידיות, ניהול מערך זמני האספקה, קביעת תמחור למוצרים ושירותים כאלו ואחרים המיושמים באמצעות תהליך עבודה מתקדם הכולל בתוכו: איסוף נתונים, הפקת מידע, יצירת ידע ובניית תשתית שיווקית –מכירתית מניעה לפעולה.

תוכנת הבינה העסקית (BI) של קוואליקוויו משווקת באמצעות חברת גרינהאוס המתמחה בהטמעת פתרונות qlikview בארגון, בחברה או בבית העסק. פתרונות ה-BI של חברת גרינהאוס מותאמים באופן פרטני לכל בית עסק וארגון, וכפועל יוצא מכך, הם מאפשרים למנהלי השיווק והמכירות בארגון ליהנות ממערכת מתקדמת המותאמת באופן אישי לצרכיהם הנקודתיים בהתאם לכל אתגרי השיווק והמכירה עימם הם נדרשים להתמודד במהלך עבודתם השוטפת. מערכות הבינה העסקית לצרכי ניהול השיווק והמכירות הן רק חלק מהיצע המערכות המשווקות על ידי חברת גרינהאוס, מערכות ההופכת מידע לידע רב ערך עבור מנהלי הכספים, מנהלי השיווק ובעלי החברה.