חדשות הכלכלה

בחירה מדויקת של כלי רכב דו גלגלי

רכיבת שטח למשל באמצעות קטנוע או אופנוע, יכולה להיות דבר מהנה מאוד. יש כל כך הרבה מקומות יפים וגם מאתגרים שנהדר לנהוג בהם וליהנות גם מהנסיעה וגם מהנוף. מזג האוויר החמים הוא אידיאלי לרכיבה. אם אתם נמצאים בשלב בו אתם מתלבטים לגבי רכישה של אופנוע או אולי קטנוע, המבחר הרחב עלול לעתים לבלבל אתכם. יש מגוון סוגי אופנועים עבור מגוון של שימושים וכדי לרכוש בצורה נכונה חשוב ללמוד קצת על התחום כדי להבין מה בכלל אנחנו מחפשים.

לטיול חווייתי

מי שרוכב על אופנוע וגם מי שרוכב על סוגים מסוימים של קטנוע, מבין שטיול שטח כהלכתו חייב להיות משולב גם בנוחות. בשוק קיימים אופנועים מתקדמים טכנולוגית, אשר מעוצבים בצורה המספקת תשתית יציבה למי שרוצה ליהנות משני העולמות. הכוונה היא לנוחות רכיבה בלתי מתפשרת, יחד עם מהירות ובטיחות ברמה הגבוהה ביותר. אם אתם משתייכים לקבוצת האנשים שנהנים לרכוב בשטח, ולהתלכלך בבוץ – אלה בדיוק הדברים שכדאי לחפש ברכישת אופנוע. נסיעה בטוחה היא כבר לא משהו שנחמד שיהיה, אלא חלק מהותי בכל חוויית הרכיבה.

גם בתנאי רכיבה קשים במיוחד

לא כל אופנוע, חזק ככל שיהיה, מתאים לרכיבה בתנאי שטח קיצוניים. תנאי שטח קשים במיוחד עלולים לסכן את הרוכב במידה והוא נוהג על אופנוע שלא מסוגל לעמוד בתנאים אלה וכמובן כאשר מדובר בנהיגה שאינה בטיחותית.
אופנוע שמתאים לתנאי שטח קשים וקיצוניים במיוחד צריך להיות כזה אשר מאפשר רכיבה ארוכה בתנאי שטח קשים. יציבות היא גם היבט שחשוב להתייחס אליו, אופנוע יציב יאפשר נסיעה נוחה ובעיקר בטוחה יותר כאשר תנאי השטח מאתגרים.

רכיבה על כביש

בבחירה של קטנוע או אופנוע עבור נהיגה בכבישים סלולים – הפרמטרים עשויים להשתנות. המחיר של אופנועים וקטנועים אשר מיועדים לרכיבה בכביש עירוני או בין עירוני, עשוי להיות זול יותר ממחיר של אופנוע שמטרתו היא רכיבה בשטח. הרכיבה בכביש עלולה לעתים להיות מסוכנת ביותר עבור כלי רכב דו גלגלי. הם נאלצים להידחק בין מכוניות, לרכוב בכבישים לא נוחים וכל זאת כשאין פה את המעטפת של נהיגה ברכב סגור. אם אתם מעוניינים ברכישת אופנוע שאיתו תרכבו רק על כבישים, אל תוותרו על בדיקה של הדגמים ובחירה של קטנוע או אופנוע שמצטיינים בבטיחות. רכיבה בשטח כאמור, היא שונה מנהיגה בכביש, ובמידה ואתם מתכננים לרכוב גם על כבישים וגם בשטחים קשים ומאתגרים – חשוב להתייעץ ולבחור באופנוע שיספק את שתי האפשרויות.
גם אם נראה לכם שאתם יודעים בדיוק איזה קטנוע או אופנוע אתם מתכוונים לקנות, כדאי שתגיעו עם ראש פתוח על מנת לקבל מידע על החידושים שנעשו בתחום ועשויים לאפשר לכם חוויית רכיבה אחרת מזאת שציפיתם לה. רכישה של אופנוע בעל פופולאריות גבוהה יכולה על פי רוב להבטיח רכיבה מהנה ותחושה יציבה של הרוכב.

אופנוע או קטנוע