חדשות הכלכלה

איך בוחרים את בית ההשקעות שלכם

יש לכם סכום כסף להשקעה אותו חסכתם בעמל רב. את סכום הכסף הזה אתם רוצים, מן הסתם, להשקיע בצורה הטובה והבטוחה ביותר. מרבית האנשים המפוכחים מבינים על בסיס ניסיון או על בסיס מחקר שמומלץ לתת לבעלי מקצוע לטפל בכספים עבורכם ולא לנסות להשקיע את הכספים בלי ניסיון ורקע בתחום. השלב הבא הוא לבחור בבית ההשקעות הנכון שינהל עבורכם תיק השקעות בנוי היטב בתשומת לב ובאחריות. איך תוכלו לדעת שבחרתם את בית ההשקעות הנכון עבורכם? ראשית, כדאי לוותר על המשוואה לפיה בית השקעות ענק הוא כתובת בטוחה יותר. למעשה, דווקא בבתי ההשקעות הגדולים הסיכוי שאדם מנוסה ובקיא ינהל את כספכם הוא נמוך במיוחד.

בחרו בבית השקעות שבו תפגשו באופן אישי מנהל השקעות בעל ניסיון וידע, והעדיפו חברה שבה בעלי בית ההשקעות מטפלים ישירות בסכומי הכסף המושקעים. לידע, לניסיון ולקלות התנועה יש יתרון של ממש בעולם התחרותי והתזזיתי של שוק ההון. אתם צריכים מנהל וותיק ומנוסה שלא יפעל בפזיזות הנובעת מלחץ נקודתי, אבל ידע גם לפעול במהירות בעת הצורך. מנהל ההשקעות שלכם צריך לבצע עבורכם את הבחירות המושכלות, האחראיות והמתאימות ביותר.

תיק השקעות שהותאם למידתכם

כאשר אתם מעבירים את הכספים לבית ההשקעות ייפתח עבורכם תיק השקעות ואתם תתבקשו לייפות את כוחו של מנהל התיק לבצע את ההשקעות עבורכם. וודאו שאתם מקבלים תשומת לב אישית ויחס מיטבי, ושהציפיות שלכם ברורות. מנהל השקעות אחראי ידאג להבין היטב את הרצונות שלכם, החששות שלכם ואת אופן הטיפול המיטבי עבורכם. כמו כן וודאו שיש לכם אפשרות למשוך את כספכם בכל רגע נתון, להוסיף כספים לתיק וכמובן – לפרוש מההתקשרות עם בית ההשקעות מתי שתחפצו בכך. לא פחות חשוב – עקבו אחרי הדוחות הקבועים שאתם מקבלים מחברת ההשקעות ודאגו להישאר בתמונה.

בבית ההשקעות הנכון תכירו היטב את מנהלי התיק, ותתרשמו באופן אישי מהמוטיבציה, הניסיון והיכולת שלהם לנהל עבורכם את רכושכם. בחברה הנכונה ועם מנהל השקעות איכותי ומנוסה תחושו שתיק ההשקעות שלכם נתפר למידותיכם ולטעמכם בצורה ההולמת והנכונה ביותר. אין שום סיבה לוותר על קשר ישיר עם מנהל תיק ההשקעות שלכם, ולעבור מכשולים מיותרים של אנשי מכירות וסוכנים. אתם זכאים לצפות לשירות אישי, מרגיע ונוסך בטחון. רק כשתדעו שאתם בידיים טובות תוכלו להישאר רגועים גם בתקופות שבהן השוק אינו בשיאו, מתוך ידיעה שמדובר בבית השקעות וותיק ואמין שכבר עבר תקופות שונות ויצא מהן בהצלחה.

השקעות