חדשות הכלכלה

טיפים לאורח חיים בריא ונכון יותר

בעידן שבו למרביתנו קשה לשמור על אורח חיים בריא ונכון יותר, ולו רק בגלל העיסוקים הרבים של כל אחד ואחד מאתנו, חשוב לעצור לרגע. לקחת נשימה עמוקה ולבחון באילו דרכים נוכל בכל זאת לשפר את איכות חיינו, ובעיקר ליהנות גם מבריאות מלאה. הנה כמה דרכים שתוכלנה לסייע לנו בכך:

  • תזונה נכונה – כולנו יודעים עד כמה לתזונה שלנו ישנה השפעה רבה מאד על בריאותנו. תזונה הכוללת וויטמינים חשובים, מינרלים וכמובן סיבים תזונתיים, יכולה לספק לגוף שלנו את מה שהוא צריך ולאפשר לנו ליהנות מתחושה טובה יותר. לסיבים התזונתיים יתרונות בריאותיים רבים. אחד מהם הוא יכולתם לגרום לנו לתחושה של שובע. שתיית קפה באלאנס, קפה המכיל סיבים תזונתיים וחלבונים, יכולה לתרום לתחושת השובע שלנו ובדרך זו להימנע מאכילה נוספת או מנשנושים מיותרים. וכידוע – חטיפים, ובכלל, נשנושים למיניהם, ובמיוחד כשנצרכים בכמויות גדולות, עשויים לגרום לעלייה במשקל.
  • פעילות גופנית – דרך נוספת, וחשובה לא פחות, היא הפעילות הגופנית. כולנו יודעים עד כמה פעילות גופנית תורמת לא מעט לתחושתנו האישית, וכמובן גם לבריאותנו. פעילות גופנית סדירה, מספר פעמים בשבוע, יכולה לסייע לנו לא מעט ובתנאי, כמובן, שהיא נעשית נכון. חשוב שהיא תשלב תרגילים אירוביים וגם תרגילים אנאירוביים המתמקדים בשרירים וגם בעצמות של גופנו. כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע כמו מאמנים מוסמכים ולקבל מהם המלצות לתכנית אימון אפקטיבית שתוכל להתאים.
  • חופשה רגועה ושלווה – למצבנו הנפשי ישנה השפעה רבה על מצבנו הגופני. זו גם הסיבה מדוע חשוב, ובמיוחד כשסדר היום שלנו עמוס במטלות רבות, לקחת פסק זמן ולצאת לחופשה של כמה ימים. לא מוכרחים לנסוע רחוק לשם כך. אפשר לנסוע למקום קרוב, לכמה ימים מול הים או לסוף שבוע קצר בצימר מבודד בצפון. זוהי הזדמנות להתרענן ולחוש רגועים ושלווים הרבה יותר.
  • איזון זה כל הסיפור – בין אם מדובר בשתיית קפה באלאנס, המכיל סיבים תזונתיים, לאחר הארוחה, שתייה שיכולה לתרום לתחושת השובע שלנו, בין אם זו פעילות גופנית בחדר הכושר או יציאה לחופשה, מילת המפתח היא איזון. שמירה על חיים מאוזנים היא התשובה לאורח חיים נכון יותר.
ירקות