חדשות הכלכלה

למצוא את משרד עורכי הדין המתאים לכם

בישראל ישנם הרבה מקרי גירושין שאינם דומים האחד לשני. כל מקרה הוא לגופו ואם אתם כבר זקוקים לעורך דין, כדאי שתיקחו עורך דין גירושין. ההליך המשפטי יכול להיות קל יותר בין בני הזוג, כאשר הם מגיעים עם מסמך גירושין מוכן, אשר נער ע"י עורך דין. אם הזוג נשאר ביחסי ידידות, ה כמובן יהיה לטובת הילדים.                                                                                                                                                                

כמובן שישנם מקרים מורכבים יותר, בהם ישנו מאבק משפטי מתיש. במקרים כאלה, כדאי לשכור עורך דין גירושין, שיהיה מומחה באסטרטגיות השונות ויפעל תמיד לטובתכם. חשוב לא לשכור עורך דין שמחירו זול בהרבה מעורכי דין אחרים עורך דין שמחירו יהיה זול, ינקוט רק בפעולות בסיסיות מה שעלול לגרום לכם לנזק חמור יותר בעתיד. חשוב להתכונן נפשית מראש, היות והבירוקרטיה בענייני הגירושין יכולה להיות מייגעת.

עורך דין עבור פושטי רגל

מי שצבר חובות רבים, יכול להקפיא את ההליכים המשפטיים נגדו באמצעות עורך דין פשיטת רגל. במצב הכלכלי של היום, ישנם הרב בעלי עסקים שסגרו את עסקיהם, בגלל חדלות פירעון. ישנם הרבה עורכי דין בתחום פשיטת רגל שיסייעו לכם בהליכים השונים, כך שיבטיח עבורכם את מזעור הנזקים וסיום מהיר של פרק עצוב זה בחייכם.

כאשר לבעל עסק שסגר, עדיין יש נושים הנוקטים נגדו בצעדים שונים במטרה לגבות את החוב, הם יוכלו להכריז על פשיטת רגל שתקפיא את ההליכים המתנהלים כנגדם. לפני שתחליטו על הכרזת פשיטת רגל, מומלץ להתייעץ עם עורך דין פשיטת רגל, ישנן הרב אלטרנטיבות בנושא זה, ויש לבחון את כולן בכדי לבחור בפתרון הולם, אשר יאפשר לכם למזער את הנזקים כמה שיותר.

הימנעו מהכרזת פשיטת רגל

מי שמוכרז כפושט רגל מטעם בית המשפט, לא יוכל לפתוח חשבון בנק, כרטיסי אשראי, פנקסי שיקים, לפתוח עסק ועוד. יש לחשוב היטב לפני שאתם חושבים לבקש  צו פש"ר מבית המשפט. לפעמים איחוד תיקים בהוצאה לפועל, יוכל להקל על בעל החובות. אם אין ברירה ואתם בכל זאת מעוניינים להכריז על פשיטת רגל, משימת הסדר החובות נמסרת לבית המשפט שמבצע בדיקה מעמיקה לגבי מצבו הכלכלי של החייב הכוללים את נכסיו. את הכנסותיו השוטפות אל מול הוצאותיו. רק לאחר כל הבדיקה הזאת, תבוצע הסדרת התשלומים של חובות החייב.

עורך דין