חדשות הכלכלה

לא רוכשים דירה ללא עורך דין

בעת הנוכחית, יודע כל אדם כי אם הוא קונה או מוכר נכס, עליו להיעזר בשרותיו של עוד מתחום המקרקעין, על מנת להימנע מתקלות ובעיות לא צפויות בהווה ובעתיד. תחום המקרקעין רווי בתסבוכות ונוכלים, אשר מנסים להרוויח עוד כמה גרושים על גבו של האדם מן הישוב וככל שתגנו על עצמכם טוב יותר, כך הסיכוי שתיפלו בפח יהיה נמוך יותר.

על אף שרכישת דירה היא צעד משמעותי ואולי הרכישה הגדולה ביותר אותה יבצע האדם הממוצע במהלך חייו, דווקא פה, הוא מנסה לחסוך בהוצאות ופעמים רבות חיסכון זה בא על חשבון עו"ד מקרקעין וזו כשלעצמה טעות גדולה שאינה באה בחשבון בשום מקרה. רבים חושבים שאם ייקחו את בן הדוד שהוא עורך דין שאינו מתמחה במקרקעין, יהיה זה תחליף מעולה שיחסוך להם כמה אלפי שקלים, או אם ייקחו חוזה מודפס מחבר שרכש דירה בשנה שעברה יהיה זה מספק, אך כאן הטעות יכולה להתגלות כקטסטרופה. עורך דין מקרקעין הוא היחיד שיכול לתת מענה איכותי ומקצועי בתהליך רכישה, או מכירת נכס וכל זאת באופן אישי ופרטני, כי מה שנכון לשכן שרכש דירה, לא בהכרח נכון לכם באופן אישי. את חוזה המכר יש לערוך באופן פרטני ובהתאם לנתונים האישיים שלכם.

אל תתפשרו על הפחות מהטוב ביותר

נכון, רכישת בית דורשת הוצאה לא מבוטלת וכל חיסכון יכול להיות משמעותי עבורכם. קחו בחשבון כי יש דברים שאל לכם לחסוך בהם, משום שחיסכון היום יכול לעלות לכם ביוקר מחר. אתם רוכשים דירה? קחו רק עורך דין מקרקעין שעוסק בתחום ביום יום. רק עו"ד מקרקעין יכול להיות בקיא ברזי המקצוע ולהכיר את כל היבטי העסקה, להכיר לעומק את הפסיקות המתחדשות ולזהות כמו גם לאתר מבעוד מועד תקלות ומוקשים צפויים במהלך עסקאות המקרקעין. לניסיון אין תחליף, כך שככל שתשכרו את שרותיו של עוד המתעסק בפרט במקרקעין, כך תצליחו לרכוש לעצמכם ביטחון גדול יותר. חשוב לדעת כי רכישה מקבלן היא רכישה שונה מבעל דירה קיימת, כך שאם אתם עומדים בפני רכישה מקבלן, או לחילופין מאדם פרטי, הכינו עצמכם לתהליך שונה ברמה המשפטית.

קחו בחשבון את ההוצאה הצפויה לעורך הדין וחשבו אותה כנתון בלתי משתנה, כך שמהוצאה זו אין באפשרותכם לחסוך והיא עובדה מוגמרת. עוד בשלב חישוב סך המשכנתא (אותה אתם עתידים ליטול מהבנק), הוסיפו את עלות שכר הטרחה של עורך הדין.

עורך דין