חדשות הכלכלה

כל מה שרציתם לדעת על דגלים לרכב

ביום העצמאות בארצנו, ניתן לראות תופעה מיוחדת- כמעט כל אחד מעטר את רכבו בדגל ישראל מתנפנף. הדגלים המיועדים לחלון הרכב מכניסים את הרחובות לאווירה חגיגית ומיוחדת. הדגלים מהווים הכרזה על הישראליות, על האופי המיוחד כל כך של העם הזה- קצת מחוספס, קצת חצוף, מאוד חם, יודע להתגבר על כל הבעיות, הצרות והמשברים אשר פוקדים אותנו עם השנים.

כל אחד יכול להציב דגל על הרכב

ההשקעה בהצבת הדגל על הרכב היא, כמובן, סמלית- הדגל עולה לא יותר משקלים בודדים, וניתן לשים אותו על החלון ללא כל מאמץ. למרות העלות האפסית בכסף ובמאמץ, התועלת מן הדגלים הללו היא עצומה- הדגלים המתנופפים והיפים עשויים להעלות את המורל גם בימים קשים, לגרום לנו להרגיש שייכים לחברה ולהזכיר לכולנו למה, בעצם, אנחנו נמצאים כאן.

היכן ניתן לרכוש את הדגלים?

דגלים לרכב נמכרים לרוב בצמתים מרכזיים. לקראת יום העצמאות, מופיעים מוכרי הדגלים כפטריות אחרי הגשם, וכנראה שלא תיתקלו בכל בעיה במידה ותנסו לחפש דגל כזה. אם לא תמצאו דגלים כאלה בצמתים, על פי רוב תוכלו למצוא אותם בחנויות כלליות שונות, כמו פיצוציות וחנויות כלבו. עלות הדגלים הללו היא, כאמור, זניחה- לא יותר ממספר שקלים- לא יותר מחמישה על פי רוב. כך, תוכלו להחליף בקלות את הדגל בכל יום עצמאות במידה והדגל מהשנה שעברה התבלה.

מכירה סיטונאית

דגלים לרכב עשויים להיות הדרך שלכם להרוויח לקראת יום העצמאות. מדובר במוצר נמכר, כיוון שכמעט ואין ישראלי שאינו רוכש דגל לקראת יום העצמאות. לכן, ניתן להרוויח לא מעט מרכישת הדגלים הללו באופן סיטונאי ומרוכז לקראת יום העצמאות, ומכירתם בצמתים. לצורך המכירה בצומת, אין צורך באישורים מיוחדים. יש לציין כי גם אם תמכרו את הדגלים במחיר נמוך של שקלים בודדים, מדובר בעסקה רווחית.

לצורך מכירת הדגלים, ניתן להעסיק בני נוער וכמובן לשלם להם כחוק. בכך, כל הצדדים מרוויחים- בני הנוער ירוויחו מעט דמי כיס, אתם תרוויחו מהעסקה ועם ישראל כולו ירוויח עוד דגלים יפים שמתנוססים ומדגישים את ההוויה הישראלית.

דגל ישראל