חדשות הכלכלה

כלים עסקיים חדשים

העולם שלנו והזמנים הבאמת מיוחדים שבהם אנחנו חיים מאלצים אותנו לחפש כל הזמן דרכים להשתפר. להיות אנשים טובים יותר, עובדים טובים יותר ולהשתחרר מכבלים של מחשבות מוטעות לגבי עצמנו ואחרים. כיום יש מגוון של קורסים שמטרתם היא שיפור עצמי כמו למשל קורס NLP או קורס יועצים עסקיים. אם אתם שואלים את עצמכם למי הקורסים האלה מתאימים וכיצד הם יכולים לתרום לכם – כדאי לכם להמשיך לקרוא.

נתיבי קריירה מוצלחים

איך מפתחים קריירה מוצלחת? זה מתחיל קודם כל בבחירת נתיב מקצועי מתאים. לעתים אנחנו חיים את חיינו מתוך מחשבה ש"אם רק" היינו יותר אמיצים, יותר בטוחים בעצמנו – היינו מגיעים למקום מקצועי מוצלח יותר או מתאים יותר עבורנו. קורס NLP יכול להיות התשובה המוצלחת לאנשים שמחפשים את דרכם וזקוקים למיקוד. שיטת הNLP מאפשרת שחרור מחסמים שקיימים אצל כולנו ונמצאים בתת המודע שלנו. השיטה לוקחת אותנו למחוזות התת מודע, לדברים הנסתרים שאיננו מעיזים לעתים לבטא בקול רם ומאפשרת לנו להשתחרר מאמונות מגבילות לגבי עצמנו. זהו קורס שונה לגמרי מאשר קורס יועצים עסקיים, אך הוא נוגע באותן נקודות: הרצון לשיפור עצמי. בזכות הכלים שניתן ללמוד בקורס NLP, אפשר לייעץ ולעזור לאנשים רבים גם בפן האישי וגם בפן העסקי.

יישומים בשטח

ויש גם את מי שמעוניינים להסב את המקצוע שלהם ולהיות יועצים עסקיים. זה קורה לרוב אחרי מספר שנות ניסיון בעולם העסקי והבנה שיש לנו מה לתרום לבעלי עסקים אחרים. קורס יועצים עסקיים מכשיר יועצים כאלה ונותן להם את כל הכלים להתמודדות "בעולם האמיתי". יועץ עסקי טוב הוא כזה שאינו מחליט עבור הלקוח שלו, הוא פשוט שם ללקוח מראה מול הפנים ומציג את המצב כפי שהוא. בעלי עסקים שונים שבויים לעתים בתחושות שונות לגבי העסק שלהם – שהן לא תמיד נכונות. יועצים עסקיים ממחישים לבעל העסק את תמונת המצב ומסייעים לו להגיע ליעדים ולמטרות שאותם מציבים יחד בתהליך הייעוץ העסקי. ייעוץ עסקי הוא תהליך, לעתים ארוך ומאתגר. יחד עם זאת, הוא מאוד אפקטיבי לעסקים שרוצים לגדול ולהתפתח. מי שלומד בנוסף לקורס יועצים עסקיים גם קורס NLP מקבל סט נוסף של כלים לייעוץ.

להשיג את המטרות

מה קורה כאשר אנחנו כבר עובדים בתור יועצים עסקיים ומעוניינים להגדיל את סל השירותים והיכולות שלנו? קורס NLP יכול להיות תוספת מעשירה בהחלט. קורס יועצים עסקיים מיועד לתת ליועצים את כל הכלים להתמודדות עם עולמם העסקי של לקוחות שונים. קורס NLP מעמיק את הקשר של הלקוח, בעל העסק עם העולם הפנימי שלו, שהוא חשוב לא פחות מהעולם העסקי שבחוץ. דווקא מבט פנימה, אל תוככי התת מודע מאפשר למי שמנהל עסק לצלוח משברים או להתמודד עם לקוחות מאתגרים של העסק. שני הכלים האלו יחד הם בלתי מנוצחים.

כלים עסקיים חדשים