חדשות הכלכלה

כך תאתרו הזדמנויות נדל"ן שוות במיוחד בארצות הברית

המציאות הישראלית של היום אשר בו הפכו עסקי הנדל"ן ליקרים מאוד כאשר מנגד – הריביות צנחו פונים משקיעים רבים לחפש השקעות נדל"ן מחוץ לגבולות הארץ. בעולם הגדול קיימים אפשרויות אין ספור  וכשאנחנו נמצאים כאן נראה לנו כי כל ההצעות הללו משכנעות וקורצות במיוחד. לפני שתקפצו למים – בדקו היטב. אל תתחילו להזרים כספים לפני שתבדקו היטב את העסקה המוצעת לכם.

כיום מנסים ישראלים רבים לחפש את מזלם מעבר לים. המחירים כאן בארץ מרקיעים שחקים ונדמה להם כי מעבר לים הם ימצאו את האושר ואת העושר. הם רק לא תמיד בודקים מה הם קונים ובפועל הם נופלים בעסקאות כושלות ומסוכנות במיוחד כאשר הם מאבדים כספים רבים. על כן, בטרם תלכו על רכישה כזו קראו את הטיפים הבאים בכדי שהרכישה שלכם תיעשה בחכמה ובתבונה ולא תמצאו את עצמכם בוכים על חלב שנשפך.

טיפ מספר 1 – מתייעצים

לפני שאתם הולכים על השקעות בארה"ב עליכם לפנות ולהתייעץ עם אנשים מנוסים שמכירים היטב את הנושא של נדל"ן בארה"ב. מדובר בהשקעה שעולה הרבה מאוד כסף והתשואה המובטחת לא תמיד באה לידי ביטוי בשטח. יותר מידי משקיעים כבר מצאו את עצמם עם נכס שרק שאב מהם עוד ועוד כספים לצורך התחזוקה של הנכס כאשר בפועל לא יצא דבר מכל זה.

טיפ מספר 2 – לא מאמינים לסיפורים

ממש לא מומלץ להאמין לכל הסיפורים שמספרים לכם המתווכים למיניהם. הם יספרו לכם על אנשים שהתעשרו בין לילה הודות להשקעה בנדל"ן בארה"ב כאשר הם לא יספרו לכם על כל אותם מאות ואלפים אשר נפלו בפח כי האמינו לכל הסיפורים. אז נכון שישנם סיכויים להרוויח והסיכויים הם גבוהים אך ישנם גם סיכונים גבוהים מאוד ואם לא נבצע את הרכישה באופן מסודר עם תיווך של חברה מקצועית ואחראית הסיפור עשוי להסתיים מאוד לא טוב.

טיפ מספר 3 – בודקים את אמינות המוכר

חובה לבדוק את רמת האמינות של המוכר. אם המוכר נראה ונשמע אמין וגם הלקוחות הקודמים שלו מעידים על כך תוכלו להיות בטוחים כי הגעתם אל הידיים הנכונות.

טיפ מספר 4 – בודקים את הנכס באופן פיזי

כל התיאורים ואפילו התמונות לא ישקפו לנו באמת מה קורה בשטח. חשוב מאוד לבדוק באופן בלתי אמצעי את הנכס. לא כדאי להתעצל כאשר מדובר בעסק שהוא בסדר גודל עצום שכזה. הקדישו מספר ימים וקומו לראות בעצמכם את הנכס. קחו עמכם איש מקצוע שמבין ויודע לזהות עסקאות שוות ומניבות בכדי שלא תמצאו את עצמכם אחר כך מצטערים על העסקה האומללה שנכנסתם אליה בפזיזות מבלי לבדוק היטב את השטח.

פנייה אל עו"ד מקצועי המתמחה בייעוץ משפטי ופיננסי יוכל לסייע לכם רבות בקבלת ההחלטות הנכונות והנבונות בדבר השקעה נכונה בנדל"ן מעבר לים.

נדל"ן בארצות הברית