חדשות הכלכלה

הדרך הנכונה אל ההצלחה

החלומות שלנו, השאיפות שלנו והמטרות שלנו מלווים אותנו בצורה כזו או אחרת מגיל צעיר מאד. אולי בילדותנו חלמנו על קריירה של אסטרונאוט או להיות כוכבי קולנוע. עם השנים החלומות שלנו מתעדנים ואנחנו מתמקדים במטרות ממשיות וברות השגה שיגרמו לנו אושר. מילים כמו הגשמה ומימוש עצמי, הצלחה ויכולת, בטחון ואמונה משמשות אותנו בבואנו לתאר את הדברים שיגרמו לנו אושר. אבל האם באמת יש לנו את הכלים לממש את כל המילים היפות הללו?

האמת היא שבמקרים רבים אנשים מוצאים את עצמם במצב של תסכול וחוסר נחת. הם מרגישים לא ממוקדים, מתקשים ליצור הצלחות ולהוביל את סביבתם להצלחה. המחשבה על הגשמה של חלומות ושאיפות רק הולכת ומתרחקת בין המטלות והעומסים של חיי היומיום. הלבטים הללו מתעצמים סביב צמתים מסוימים בחיים: כשהילדים גדלים, סביב שינויי קריירה, בתום הלימודים או סביב התחלתם. במלים אחרות – בכל פעם שאדם מוצא את עצמו במצב שבו הוא מתבונן על חייו ומנסה לקבל החלטות שיקדמו אותו – מתרחש תהליך של בחינה עצמית שמוביל לתסכול ולחששות. במקרים אחרים אנשים חווים את הקושי כטרדה מתמשכת של חוסר שביעות רצון ותחושת רצון לשינוי מבלי יכולת לבצע את השינוי עצמו.

זיהוי החסמים והסרתם

אין צורך להרגיש מתוסכלים או אשמים – התחושות הללו מלוות אנשים רבים לאין מספר, וכדי להיחלץ מהן נדרשת עזרה והכוונה. זה הזמן לחפש אחר סדנאות שיעניקו לכם כלים למימוש עצמי. בחרו בתהליך ממוקד, אפקטיבי ומעשי שעוסק בראש ובראשונה בחסמים שמונעים מאתנו להגיע למימוש עצמי. לאחר שנזהה את הבלמים הללו תתחיל העבודה שתיקח את משתתפי הסדנאות או האימונים הפרטיים אל ההצלחה. לא מדובר בתהליך ממושך של ניתוח עצמי תיאורטי אלא בעבודה מעשית של ממש שיש לה מטרות מוצהרות ומסלול ברור.

מנהיגות, העצמה, הגשמה, מימוש עצמי – המילים הללו יכולות, וצריכות, להיות חלק מהחיים שלכם. לשפר את הקריירה או לקדם את העסק העצמאי, להנהיג את הסובבים אתכם להצלחה והישגים – כל אלו הם יעדים אפשריים שניתן להשיגם בעזרת סדנאות ממוקדות ומקצועיות. משתתפי הסדנאות חווים תחושת שינוי והעצמה שאין להן תחליף, ומוצאים את עצמם על המסלול לשינוי ושיפור בכל תחומי החיים .ישנם משתתפים שבוחרים להמשיך וללמוד עוד ועוד על אימון להצלחה כדי לקבל כלים לחיים או על מנת להעביר את מתנת הידע הלאה באמצעות הפיכה למאמנים מקצועיים. אל תוותרו על עצמכם: הירשמו עוד היום לסדנאות שישנו את חייכם לטובה.

חקירה על שותף עסקי